penktadienis, balandžio 13

IV-oji diena, debesys ir gūsingas vėjas

Matas rašo: rytas tradiciškai prasidėjo šaltai, tad teko apsirengti šiltus rūbus ir kaip visada sudalyvauti dviejuose vairininkų pasitarimuose iki kol vėjo kryptis nusistovėjo į šiaurės vakarus. Pirmasis startas buvo puikus, tačiau aplenkus pirmąjį priešvėjinį ženklą vėjas smarkiai susilpnėjo ir jo kryptis staiga pasikeitė apie 30 laipsnių. Iškart padariau halzą (posūkis pavėjui) ir pagavau gerą gūselį, kuris tempė pirmyn, tačiau darsyk suhalzavus jis išsikvėpė. Tuo tarpu akimis teko palydėti savo konkurentus kurie sėkmingai nulėkė dešiniu kraštu tolyn. Pasijutau pralaimėjęs šį važiavimą, bet sugebėjau pamiršti nuoskaudą ir kapanojausi priekin. Po laviruotės (buriavimas prieš vėją zigzagu), jau turėjau atsikovojęs pozicijas, tačiau vis dar atsilikinėjau gerus kelis šimtus metrų. Po sėkmingos pavėjinės distancijos prie ženklo prisivijau pabėgusią lyderių grupelę ir pastebėjęs vėjo pasisukimą iškart suvendavau (posūkis prieš vėją). Tai leido "šokti" pirmyn link finišo linijos ir pralenkti lyderius priekyje, kuriems šis vėjo pasikeitimas buvo labai nenaudingas. Likau labai patenkintas išlošęs praloštą žaidimą. Antrasis važiavimas buvo paprastesnis - stiprus vėjas, geras startas, vėjo pasikeitimų stebėjimas ir finišas pirmoje vietoje. Na o paskutinysis važiavimas susiklostė kiek prasčiau - finišo liniją kirtau ketvirtas. Taigi po 12 važiavimų ir vieno blogiausio rezultato atmetimo (po 8-ių) turiu surinkęs 14 taškų ir panašu, kad jau užsitikrinau pirmąją vietą.

Rytoj paskutinė varžybų diena, tačiau organizatoriai baimindamiesi prognozuojamo lietaus (o čia lyja tik kartą per metus) patarė viską susipakuoti ir rytoj 9.00 val. vietos laiku praneš ar bus duodami startai ar ne.

Foto: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150732407609176.425218.846264175&type=1

Video: https://vimeo.com/40244709


Komentarų nėra: