pirmadienis, gegužės 11

Kruonio HAE ir Kėdainių AERO


Kaip ir žadėjome, Blokart Lietuva komanda apsilankė naujuose Blokart spot'uose. Kruonio hidroelektrinėje ir Kėdainių aerodrome.
Deja, su didžiuliu liūdesiu tenka pranešti, kad spalvingasis Kruonio HAE takas aplink vandens rezervuarą jau užtvertas spygliuota EuroTvora. Pagerbkime Kruonio spot'ą tylos minute... Buriuoti 50 m. virš žemės lygio būtų buvę daugiau nei įdomu. Vis dėlto, pavieniems atvejams, renginiams gal ir būtų galima susitarti su administracija ir prasilėkti ten vėjaračiais. Viliamės to ateityje. Tačiau kadangi jau buvome vietoje, tai ta proga ėmėme ir, atsiklausę budinčio sargo, prasilėkėme šalia esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Asfaltas tikrai geras, tačiau pavakary vėjas sumažėjo, o po "šamanų" dviračių trenerio pasirodymo vėją visai "išjungė".
Burės 5.5 kv.m., max pasiektas greitis - 24,6 km/h.

Sekmadienį pakėlėme bures Kėdainių aerodrome ir prie 4-6 m/s S, SE vėjuko išmėginome tai kas liko iš didelio sovietinio karinio giganto. Tiesa, po keliolikos halzų pasirodė išsimiegojo drageriai ir didysis pakilimo takas mums "užsidarė", bet šoninis įvažiavimas buvo kaip tik, nes ten vėjas - halfvindas. Taigi buriavome, varžėmės ir turėjome gerą laiką. Asfaltas neįdealus, tačiau buriuojamas. Iš šiaurės į pietus orientuotame Kėdainių aerodrome matyt reiktų pasirodyti arčiau žiemos, kai papūs rytų krypčių vėjai. 2 kilometrų ilgio pakilimo take prie gero vėjo galima būtų siekti greičio rekordų.

Burės: 5.5 kv.m.
Laikas: 3 val.
Distancija: 31,2 km
Max greitis: 40,7 km/h

Foto: žiūrėti

2 komentarai:

Martynas rašė...

Esu skraides kelis kartus su skraidykle Kedainiu aerodrome, tai drageriai daugiau nei uknisa, bo daugumabe sistemos is supratimo apie tvarka laigo.zoa

Matas Mizgiris rašė...

jo su jais geriau neprasideti.. kai pasirodo drageriai geriau jau trauktis i sali ir "uzleisti durniui" vieta. arba buriuoti sonuose esanciuose "pirstuose" (ka mes ir dareme).